Transporturi


Aeroporturi

aeroporturi

Desi securitatea aeroporturilor a avut intotdeauna o inalta proritate, fiind totodata si foarte vizibila, protectia perimetrului aeroporturilor a fost in multe cazuri neglijata. Cele mai multe aeroporturi, in cazul in care au perimetrul imprejmuit complet cu gard, probabil este un simplu gard, fara nici o capabilitate de detectie.

Asa cum aeroporturile investesc in masurile de securitate a persoanelor precum aparatele cu raze X, detectoarele de metale, detectoarele de explozibili, in acelasi mod ar trebui investit si in securizarea intregului perimetru.

 Incidente de securitate perimetrala pe aeroporturi

Magal isi bazeaza orice solutie pe o analiza detaliata a riscurilor, urmatorii parametri critici stand la baza unei solutii optime:

  • Definirea zonelor de inalta securitate si a celor cu un nivel de securitate mai redus
  • Identificarea locatiei pentru centrul de comanda si control
  • Identificarea locatiei pentru echipele de interventie, cat timp le va lua acestora sa raspunda eficient la o alarma si sa intercepteze intrusul, in cazul in care perimetrul este incalcat

Solutiile Magal de protectie perimetrala pentru aeroporturi

Ideal, un aeroport ar trebui sa aiba o solutie de protectie perimetrala cu minim doua inele de securitate. Unele aeroporturi, cum ar fi Indira Gandhi Int’l, India, a ales o solutie cu 4 inele de securitate pentru o mai mare siguranta.

Pentru orice aeroport se recomanda o solutie combinata de garduri inteligente si bariere, sustinute de un mix de camere de supraveghere de mare distanta si camere inteligente, echipate cu analiza video inteligenta de exterior.

  • Taut Wire – asigura performante garantate: detectia la efractie cu o inalta probabilitate de detectie (Pd), o foarte scazuta rata a alarmelor false (FAR) si o buna rata a alarmelor nedorite (NAR), chiar si in conditii extreme de mediu.
  • Senzori cu montaj pe gard. Exista cateva tehnologii utilizate pentru acest tip de aplicatii: cablu microfonic, senzori cu fibra optica, senzori de vibratii sau chiar senzori seismici. Utilizarea acestor tipuri de senzori necesita de obicei si o a doua modalitate de verificare a alarmelor.
  • Cablu senzor ingropat – este un gard virtual. Cablul ingropat creaza un camp electromagnetic invizibil, capabil sa detecteze orice intrus ce intra in acel coridor virtual ingust.
  • Gard decorativ – este un gard cu aspect inocent, echipat cu senzori interni ce detecteaza orice incercare de catarare sau taiere.
  • Grilaje masive inteligente – au rolul de a impiedica fizic patrunderea prin canale, conducte sau tuneluri si totodata de a alarma la orice incercare de taiere a acestora.
  • Senzori cu microunde – reprezinta un alt tip de gard virtual. Usor de instalat, este ideal pentru locurile in care traficul trebuie temporar restrictionat, sau unde se executa lucrari de infrastructura.
  • Camere video inteligente – camere de exterior, echipate cu analiza video inteligenta (IVA). Sunt un excelent senzor pentru protectia atat a perimetrului, dar si a sectiunilor interioare ale aeroporturilor.
  • O solutie completa ar trebui sa fie integrata printr-un sistem centralizat de management; sistemul Fortis 4G de la Magal preia si analizeaza informatiile de la senzori si subsisteme, realizand managementul intregului sistem de securitate atat pentru operatiunile uzuale, cat si in situatiile de criza.

aero


Porturi

porturi

Atacurile teroriste de la 11 Septembrie au ridicat gradul de constientizare la nivel mondial cu privire la terorism si impactul acestuia asupra economiei mondiale. Posibilitatea de a introduce in porturi explozibili, arme, materiale chimice sau bombe “murdare” a devenit o amenintare majora pentru comunitatea globala. Porturile se confrunta de asemenea cu un nivel suplimentar de amenintare prin cresterea continua a activitatii infractionale.

Pentru a aborda problema sigurantei porturilor la scara globala, Organizatia Maritima Internationala (IMO), la cererea Statelor Unite, a instituit in 2002 codul Securitatii Internationale a Navelor si Porturilor (ISPS).

Solutiile Magal de protectie perimetrala pentru porturi

Cand vine vorba despre securitatea porturilor, perimetrul este primul loc cu care trebuie inceput. Dar asa cum rezistenta unui lant este data de cea mai slaba za, o solutie complet integrata, care sa acopere fiecare parte a perimetrului, este absolut necesara.

Magal ofera solutii moderne ce acopera toate cerintele privind securizarea porturilor. Majoritatea produselor Magal pot fi utilizate in acest scop, incluzand gardurile inteligente, sistemele cu senzori montati pe gard, un mix de camere de supraveghere de mare distanta cu camere inteligente (IVA). Iar in final, dar foarte important, o forta de interventie rapida cu un sistem centralizat de management al securitatii (Fortis 4G).

Proiectele pentru porturi livrate de Magal includ de asemenea integrarea de porti inteligente, sisteme de control al accesului, comunicatii radio si de date, precum si senzori complementari de supraveghere precum radarele.

Sistemele de detectie perimetrala Magal sunt durabile, robuste si proiectate sa reziste in orice conditii de la malul marii precum ceata sarata, materiale corozive, apa, vant, temperaturi extreme, interferente electromagnetice sau vibratii induse de traficul terestru.


Cai ferate

caiferate

Mii de km de cale ferata necesita protectie impotriva unor amenintari serioase:

  • Plantarea de explozibili sau obstacole pe liniile de cale ferata
  • Furtul de cale ferata pentru valorificarea acesteia ca fier vechi
  • Coliziunile la trecerile la nivel cu calea ferata

Un sistem eficient de securitate pentru caile ferate trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte:

  • Detectarea si investigarea evenimentelor suspecte in timp real
  • Sa inglobeze mai mule sisteme redundante pentru mentinerea protectiei chiar daca unul dintre sisteme se defecteaza
  • Sa fie conectat la o structura centralizata de control pentru o interventie rapida la evenimente
  • Costuri reduse de functionare si mentenanta

Solutiile Magal de protectie a infrastructurii feroviare

Magal a dezvoltat un concept de securitate pentru caile ferate ce are la baza mai multe straturi de securitate, utilizeaza diferiti senzori pentru detectie in orice conditii, iar alarmele si imaginile video sunt transmise in timp real la mai multe centre de comanda.

Cablul ingropat OmniTrax, amplasat pe ambele parti ale caii ferate, detecteaza persoanele ce se apropie de calea ferata.

Camerele termale PTZ, amplasate la fiecare 2 km, vizualizeaza spre locul detectiei.

Analiza video inteligenta locala (IVA) urmareste intrusii si descopera comportamentele suspecte precum apropierea de calea ferata, stationarea in apropierea acesteia, plasarea de obiecte, fuga.

Camerele de supraveghere zi / noapte si radarele laser asigura protectia trecerilor la nivel cu calea ferata.

Camerele termale pozitionate spre poduri sau alte locuri sensibile, precum si analiza video inteligenta (IVA),  furnizeaza avertizari privind activitatile suspecte din aceste zone.